Data e postimit: 2020-05-05 22:41:08
Lexime: 3442
Te rrosh a te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Lloji: Ese filozofike
Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Autori: Naxhije Lime
Shkolla: Gjimnazi "Adem Vrapi "
Klasa: X-D
Qyteti: ROSKOVEC
E-mail: naxhijelime@gmail.com


Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te jetosh kur nuk ke nje arsye , nje mbeshtetje per te vazhduar jeten . Kerkon shembull konkret qe te me besosh ... ? Do te tregoj me poshte historine e nje vajze ne moshen time qe me shume mendon se pse duhet te jetoje kete jete sesa e jeton ate .
Emri i saj eshte Ojnada . Ajo jeton ne nje nga fshatrat me te prapambetur te Shqiperise , ku prinderit merren kryeshisht me buqesi per te siguruar jetesen . Por cili eshte problemi i saj ... . E pra gjithcka filloi pikerish kur ... ne fakt nuk ka nje date se kur ka filluar sipas mendimit te saj , ndoshta ka filluar qe me lindjen e saj , por kush e di ? Le te vazhdojme me historine dhe te mos e humbim fillin e temes kryesore .
Ajo nuk ka pasur kurr mundesi te flas hapur me prinderit e saj , per gjithcka , ndoshta sepse ata nuk kane pasur kohe ose thjesht sepse nuk kane mundur ... Shpesh here eshte ndjere e lenduar prej tyre , shpesh madje shume shpesh ka qare prej tyre , por kjo nuk e ka bere te humbase shpresen per jeten . Shume njerez i kane thene qe nuk do mundet te realizoje enderren e saj ,por ajo vazhdone te enderroj dhe te punoje per enderren e saj . Ka menduar qe jeta e saj do te perfundonte vetem me trishtim , ankth dhe palumturi , por gjithmon ka menduar qe do t ia dali . Ka me duar se ne fund te ketoj tuneli te erret per te do te kete te pakten nje rreze drite , nje rreze shprese , nje rreze lumturi . Gjithmon kur mendon se nuk mundet ta perballoje gjithe te barre qe ka , enderron te ardhmen e saj , me plot lumturi edhe gezim . E pra ja ku eshte nje shembull i nje jete qe merriton shume te jetoje enderren e saj , qe meriton te vazhdoje rrugetimin e saj . Dhe ja pra ku e keni pergjigjen e pyetjes se famshme : "Te rrosh a te mos rrosh? " . Duhet te jetosh , ta jetosh jeten ashtu si te vije edhe te krijosh jeten qe ti enderron dhe pse te tjereret te thone te kunderten .

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com